Müügitingimused
Veebipoe www.leyakoreya.ee.ee omanik (edaspidi “Veebipood”) on LEYAKO OÜ (registrikood 14417732), asukohaga Maleva 2, 11711, Tallinn.
Üldtingimused
Need müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel tekkinud õiguste ja kohustuste suhtes Veebipoe www.leyakoreya.ee klientide (edaspidi “Klient”) ja LEYAKO OÜ (edaspidi “Müüja”) vahel.
Need tingimused kehtivad kõigi meliorabeautyshop.ee kasutajate ja/või külaliste suhtes, kes soovivad meie tooteid osta, vastavalt Eesti Vabariigi seadustele ja kohustustele.
www.leyakoreya.ee jätab endale õiguse muuta müügitingimusi ja hindu. Kõik muudatused kajastuvad veebisaidil www.leyakoreya.ee.ee.
Müügilepingu kehtivus, tooteinfo ja hinnad
Need müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoes.
Toodete hinnad Veebipoes on näidatud toodete kõrval. Toote hinnale lisandub kohaletoimetamistasu.
Toodete hinnad on eurodes. Toote eest tasumisel arvatakse ostja kontolt maha eurodes summa.
Tootetasu suurus sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Alates juulist 2021. aastast kohalduva ELi õiguse kohaselt on kõikidel internetimüüjatel kohustus maksta käibemaksu riigile, kuhu tellimus ja kohaletoimetamine tehakse. Toote ja kohaletoimetamise tasu kuvatakse tellimuse esitamisel.
Kohaletoimetamistasu sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamistasu kuvatakse tellimuse esitamisel.
Tooteinfo on esitatud otse toote kõrval Veebipoes.
leyakoreya.ee jätab endale õiguse hinnamuutusteks. Kui Klient on tasunud oma tellimuse enne, kui Müüja on hinda muutnud, ei kohaldu uus hind sellele Kliendile; seega ostab Klient toote sellel hetkel veebisaidil tellimuse esitamise ajal näidatud hinnaga.
Tellimuse töötlemine ja maksmine
Alustuseks valige toode, mida soovite osta. Seejärel lisage valitud esemed ostukorvi, klõpsates nuppu “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi sisu saate vaadata, kui hiirekursoriga ostukorvi ikoonile liigute.
Kui olete valinud oma esemed, jätkake tellimuse vormistamisega, klõpsates paremas ülanurgas ostukorvi ikooni. Ostukorvis näete kõiki lisatud esemeid. Siin saate vajadusel kogust kohandada või mõne eseme eemaldada.
Valitud esemete valimisel klõpsake “Jätka tellimuse vormistamisega”, et minna tellimuse vormistamise lehele.
Tellimuse lõpetamiseks sisestage oma kontaktandmed, valige sobiv kohaletoimetamise viis ja makseviis ning klõpsake seejärel “Maksa”. Makstav summa kuvatakse ekraanil ja teid suunatakse oma valitud internetipanga veebisaidile makse lõpuleviimiseks.
“Pakutakse” klõpsates suunatakse teid automaatselt panga lehele. Pärast makse sooritamist klõpsake kindlasti nuppu “Tagasi müüjale”.
Kui makseprotsess katkeb mingil põhjusel, suunatakse teid automaatselt tagasi ostukorvi.
Müügileping jõustub kliendi tellimuse esitamise hetkest ja müüja tellimuse kinnituse saamise hetkest. Tellimuse kinnitus saadetakse märgitud e-posti aadressile.
Kui tellitud eset ei saa varude puudumise või muu põhjuse tõttu tarnida, teavitatakse klienti võimalikult kiiresti. Kõik makstud summad (sh kohaletoimetamise kulud) tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teatise saatmisest.
Tellimused, mis on samal saajal, telefoninumbril, kohaletoimetamispunktis jne, võivad kombineerida ühe saadetisena (eriti kampaania- ja eripakkumiste ajal) kiirema töötlemise ja saatekulude tagasimaksmise eesmärgil. Kui eraldi saadetised on vajalikud, palun andke sellest teada tellimuse kommentaarides või kirjutage aadressile support@leyakoreya.ee. Iga tellimus kannab kaupluse tingimuste kohaselt kohaletoimetamistasu; kombineeritud tellimuste puhul tagasimakset ei tehta, kuna see katab kiirendatud töötlemise kulud.
Makse
Kõik hinnad www.leyakoreya.ee veebisaidil on eurodes ja sisaldavad 22% käibemaksu (kohaldatav Eestis). Ostu saab tasuda järgmiste internetipankade kaudu: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, Coop Pank, LHV Pank.
Teiste EL riikide klientide jaoks arvutatakse automaatselt välja käibemaks iga riigi jaoks, kuhu tellimus esitatakse. Lõplik summa ja käibemaksumäär on nähtav “Ostukorv” ja “Tellimuse vormistamine” lehtedel.
Edasi pangateenustele
Kiire ja turvaline viis ostude eest tasumiseks on läbi internetipanga. Pärast tellimuse esitamist suunatakse teid valitud internetipanka makse lõpuleviimiseks. Seal saate vaadata eeltäidetud maksekorraldust, mis näitab makstavat summat. Kinnitage makse ja klõpsake seejärel nuppu “Tagasi müüjale”.
Kaupade kohaletoimetamine
Kaupu tarnitakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja Soome.
Tooted tarnitakse ostjale Itella SmartPOSTi ja Omniva kaudu, kohaletoimetamistasud põhinevad Itella SmartPOSTi ja Omniva hindadel.
Kohaletoimetamise hind on märgitud “Ostukorv” lehel ja tellimuse vormistamise ajal.
Tasuta kohaletoimetamine Eestis tellimuste puhul üle 39 euro.
Tasuta kohaletoimetamine Lätti ja Leetu tellimuste puhul üle 45 euro.
Tasuta kohaletoimetamine Soome tellimuste puhul üle 50 euro.
Ostja kannab kohaletoimetamise kulud vastavalt valitud kohaletoimetamismeetodile.
Tellimused jõuavad tavaliselt ostja määratud sihtkohta Eestis 1-3 tööpäeva jooksul (harva kuni 5-7 tööpäeva) müügilepingu jõustumise kuupäevast.
Tellimused Lätti, Leetu ja Soome jõuavad tavaliselt ostja määratud sihtkohta 3-5 tööpäeva jooksul (harva kuni 5-7 tööpäeva) müügilepingu jõustumise kuupäevast.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud eset kasutada muul viisil kui vajalik selle olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks (nagu kaupa füüsilises poes kontrollitakse).
Kui ese on kasutatud rohkem kui vajalik kontrollimiseks või näitab kasutamise või kulumise märke, jätab e-pood endale õiguse tagasimakstavat summat vähendada vastavalt eseme väärtuse vähenemisele või keelduda tagasimaksest täielikult.
Eseme tagastamiseks peab ostja esitama taganemisavalduse, sealhulgas müüja ja ostja üksikasjad, aadressile support@leyakoreya.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.
Eseme tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on see, et ese ei vasta tellitud esemele (näiteks vale ese või defektne toode).
Ostja peab eseme tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et ta on selle aja jooksul eseme kandnud vedajale.
Tagastatud eseme kättesaamisel tagastab e-pood kõik lepingu alusel tehtud makseid, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamise kuupäeva.
E-pood võib tagasimakse kinni hoida kuni eseme tagasi saamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi, et ta on eseme tagasi saatnud, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on valinud express kulleriteenus eraldi standard kohaletoimetamise kulud, e-pood ei ole kohustatud tagastama lisakulusid.
E-pood jätab endale õiguse tühistada müügitehing ja nõuda,