Tasuta kohaletoimetamine Itella Venipak, Unisend alates 39€

Search
Kõik brändid # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Populaarsed brändid

Allahindlused ja aktsiad kaupadele Näita kõike

Soovitama

Me oleme alati rõõmsad, kui saame teid aidata

Külastajate abistamine

Vastused tavalistele ostuküsimustele

Tellimine ja saatmine

Raha ülekandmiseks pangakontole kasutage järgmisi andmeid:

Abisaaja nimi: LEYAKO OÜ

SwedBank: EE10220022101070830144

Makse kirjeldus: Tellimuse number või muu tehingu kohta käiv väärtus.

Kontaktid ja lahtiolekuajad:

Showroom +372 5363 0012 (Vaata ajakava siit) Showroom Email: showroom@leyakoreya.eeTech. toetus ja muud küsimused: support@leyakoreya.ee

Jah, võite valida meie poest mis tahes toote ja kasutada inBank või Montonio teenust. Teenus toimib, kui teie tellimus on alates 75€ (Inbank) ja alates 25€ (Montonio). Kõik see on TASUTA ja ilma lisakuludeta. Lihtsalt valige kassas indivy Slice 3, indivy Slice 6 , indivyGo (kõik need meetodid on inBanki poolt pakutavad) või üks Montonio variantidest. Väga lihtne, tasuta ja teile kasulik. See on nagu “virtuaalne krediitkaart ilma lisatasudeta”, mille saate ennetähtaegselt tagasi maksta.
Teenust pakub inBank

Tellimuse tavapärane töötlemisaeg e-poes on 1 kuni 7 tööpäeva. Me edastame teie tellimuse postiteenusele ja te saate postiteate. Tellimuse töötlemise iga etapp kinnitatakse teie poolt esitatud e-posti aadressile saadetava teatega. posti. Nii olete alati kursis, mis teie tellimusega toimub.

Kõiki tellimusi töödeldakse saabumisjärjekorras. Kuid meil on tasuline teenus, mis võimaldab meil teie tellimust järjekorrast välja töödelda ja seega kiiremini postiautomaati toimetada. Võite tellida ka kulleri. Kõik need teenused on saadaval kassas. Peate lihtsalt valima teile sobiva teenuse.

Kõik tellimused töödeldakse standardsetesse postikottidesse, mis on pakitud õhufooliumiga mitmes kihis. Sõltub ka tellimusest ja toodetest (toodete suurusest). Saate valida, kuidas oma tellimus saata. Tellimuse esitamisel saate pakendi täpsustada. Teenus on tasuline

Kui teie tellimus on valmis lähetamiseks, saate posti teel teate koos paki jälgimisnumbriga.

Kui soovite tellimuse teha, kuid saata teisele aadressile, peate kassas sisestama saaja andmed ja valima õige postiautomaadi. Samuti on võimalik anda mis tahes toode, mis on meie valikus. Sa pead lihtsalt valima toote lehel vahekaardi “Kingi see toode kingituseks”.

Jah, te saate teha tellimuse ja valida makseviisi “Otsene pangaülekanne”. Sellisel juhul on teie tellimus broneeritud ja te saate maksta otseülekandega, kasutades meie pangaandmeid 7 päeva jooksul. Kui makse ei ole selle aja jooksul kinnitatud, tühistatakse tellimus.

Me saame teie tellimuse saata mis tahes riiki. Enne tellimuse esitamist võite meiega ühendust võtta. Saadetise hind sõltub riigist ja tellimuse kaalust.

Kui teil on vaja muuta elementi

Tagastamine ja vahetamine

Me aktsepteerime tagastusi 14 päeva jooksul pärast tellimuse väljasaatmist. Me tagastame kauba hinna (v.a saatmiskulud) tingimusel, et tagastate kauba samas seisukorras, nagu te selle kätte saite. ei ole toodet kasutanud, avanud ega kaitseelemente ära rebinud. Me hüvitame kõik kulud, kui kaup (mitte pakend) on kahjustatud, sisu on välja voolanud või mehhanism (kaas, nokk) on füüsiliselt katki.

Teavet leiate ka siit

Mõnikord paneme kogemata vale elemendi või jätame midagi üldse märkimata. Kui see on nii, siis kirjuta meile ja me kindlasti uurime seda ja aitame olukorda parandada.

On olukordi, kus paki kättesaamisel on näha paki nähtavaid füüsilisi kahjustusi. Ärge sattuge paanikasse. Tehke kindlasti paar fotot pakist ja selle sisust. Me saadame postiteenistusele taotluse, et asjad korda saada. Kui ese on hävinud või väga tugevalt kahjustatud, saatke meile e-kiri ja me lahendame olukorra.

Igas eespool kirjutatud olukorras võtke meiega kindlasti ühendust, et olukorda lahendada ja pärast kinnitust võite saata meile tagasi mis tahes Itella SmartPost, Omniva, DPD Stroomi Keskus Tallinn. Saatmisel märkige palun saaja nimi LEYAKO OU ja number +372 5656 9747.

Me hüvitame teile paki tagastamise kulud või võite valida võimaluse, et saaja maksab selle kättesaamisel.

Kui teil on küsimusi, saate meilt alati tuge. Veebisaidil lehe allosas on lehekülg “Kirjutage meile”, kus täidate vormi ja kirjutate oma küsimuse. Võite kasutada Kontaktori funktsiooni ka häälsõnumi või käsitsi sisestatud teksti salvestamiseks. Meie tugimeeskond vastab kõigile küsimustele nii kiiresti kui võimalik.

Kui olete andnud vale tarneaadressi või teinud mujal vea, ärge ärrituge, sest me aitame teid. Lihtsalt kirjutage talle ükskõik millisel suhtluskanalil ja me lahendame teie olukorra koos.

Loomulikult saate oma tellimuse tühistada, kui olete saanud teate saatmise kohta. Sellisel juhul teeme osalise tagasimakse, mille puhul tuleb tasuda kogu postikulu (3 eurot), kuna pärast seda, kui oleme saatnud teie tellimuse postiautomaati, läbib pakk täieliku tsükli.

Kui otsustate oma tellimust pärast selle väljasaatmist muuta, ei ole see kahjuks enam võimalik. Kõige parem on midagi muuta või lisada tellimusele enne tellimuse töötlemist. Selleks kirjutage meile ja me aitame teil saada soovitud tulemusi.

Me ei tee ettetellimusi, mis on laos otsas. Kuid te võite valida mis tahes toote, mis on märgitud “Out of Stock”, ja tellida selle toote, sisestades oma e-posti aadressi ja nime. Kui see toode on laos, teavitatakse teid sellest teie poolt antud postiaadressile. Soovitame linki kohe kasutada, sest on nii palju inimesi, kes tahavad toodet uuesti

0
Loendid

Добавить этот продукт в коллекцию.
0 loendid
 Управление

    Создайте свой первый список!
    Loo uus nimekiri

    Otsing
    ×
    Jaga oma ostukorvi
    []